Mündəricat:

PPC-ni necə hesablayırsınız?
PPC-ni necə hesablayırsınız?

Video: PPC-ni necə hesablayırsınız?

Video: PPC-ni necə hesablayırsınız?
Video: How Pay per click (PPC) works || Step by step explanation on how PPC advertising works || Ad Auction 2024, Noyabr
Anonim

Doğru PPC Reklam Büdcəsini Necə Hesablamaq olar

  1. PPC reklam ən mühüm müasir reklam tendensiyalarından biridir.
  2. PPC Büdcə = (Müştərilərin Sayı / CR2) / CR1 * CPC.
  3. Müştərilərin sayı = (Gəlir / Satış Dövrü) / Orta Satış Məbləği.
  4. Müştərilərin sayı = (10.000 / 2) / 1000 = 5 müştəri.
  5. PPC Büdcə = (5 / 0, 5) / 0, 01 * 0, 5 = 500 dollar.

Bundan əlavə, PPC-ni necə ölçmək olar?

  1. Təəssüratlar – Reklamınızın axtarış nəticələri səhifəsində neçə dəfə göstərildiyi.
  2. Kliklər – Kiminsə reklamlarınıza klikləmələrinin sayı.
  3. Click Through Rate (CTR) – Təəssüratlara bölünən kliklərin faizi.
  4. Xərc – Bütün kliklərin ümumi dəyəri.

Biri də soruşa bilər ki, bir PPC kampaniyasına nə qədər pul xərcləməliyəm? Ümumiyyətlə, nə qədər etməlisən sərf etmək Google Ads-də çox dəyişir. Bacararsan sərf etmək ayda 50 dollardan az və ya 10,000 dollar və ya daha çox. Nə qədər sona çatarsan xərcləmə satış hədəflərinizdən, hədəflədiyiniz coğrafi ərazinin nə qədər böyüklüyündən, axtarış həcmindən və sənayenin rəqabət qabiliyyətindən asılıdır.

PPC üçün yaxşı ROI nədir?

Məsələn, reklamlarınızdan $100 gəlir əldə etsəniz və PPC-ni 50$-a işlətmisinizsə, düsturunuz (100-50)/50 olardı. Bu, 1-ə bərabərdir, bu, 100-ə vurulduqda ROI faizinizdir: 100%. Əvəzində eyni reklamlardan 200$ qazanc əldə etmisinizsə, 200-50=150, 150/50=3, 300% ROI.

PPC göstəriciləri nədir?

Ən vacib 9 PPC Metrikləri Kliklər: Ödənişli reklamın kliklənməsinin sayı. Klik başına xərc: Klik başına xərclənən orta məbləğ. Click Through Rate (CTR): Reklamınız göründükdən sonra nə qədər tez-tez kliklənir. Keyfiyyət Hesabı: Reklamlarınızın, açar sözlərinizin və açılış səhifələrinizin keyfiyyəti və uyğunluğunun Google tərəfindən ölçülməsi.

Tövsiyə: